Gc- 1 zsírégető. tiszta tesztoszteron szteroid

gc- 1 zsírégető

gc- 1 zsírégető

A glikémiás index tündöklése és bukása II. Fogyás, zsírégetés dr. Ez zsírégető glikémiás index mérőszám a szénhidrátok felszívódási sebességét jelöli.

gc- 1 zsírégető

Minél kisebb egy étel GI-je, annál lassabban szívódik fel a benne lévő szénhidrát, és annál kisebb mértékben juttat glükózt a véráramba, így a szervezetnek annál kevesebb inzulint kell zsírégető glikémiás index, hogy a glükózt eljuttassa a sejtekhez.

A gc- 1 zsírégető glikémiás index GI-jü ételek egyszerre nagy mennyiségű glükózt juttatnak a véráramba, ami magas inzulin reakciót vált ki, ezáltal hírtelen megemelkedik a vércukor szint, amit egy hírtelen vércukoresés követ, és ez által éhségérzet keletkezik.

gc- 1 zsírégető

Ezt a jelenséget hosszú távon a szervezet zsír raktározásával kompenzálja, mivel az inzulin mennyisége összefügg az elraktározott zsír mennyiségével, tehát a magas GI-jü ételek huzamosabb fogyasztása elhízáshoz, ér- és szívrendszeri betegségekhez vezetnek, illetve magas vérnyomás, és magas koleszterin szintet idéznek elő, ami koránt sem egészséges. A magas GI mellett az elfogyasztott szénhidrátok mennyisége is befolyásolja az inzulintermelést, szóval mindenből azért csak módjával, még az alacsony GI-jü zsírégető glikémiás index is.

Ám a testépítésben van olyan időpont, amikor magas GI-jü ételek, szénhidrátok fogyasztása ajánlott, sőt talán szükséges is.

gc- 1 zsírégető

Ez az edzés utáni időpont, mivel ilyenkor a szervezetnek gyorsan vissza kell tölteni a glikogén raktárakat, és ilyenkor szükséges gyors és magas glükóz szint a véráramban. Ez hogyan fogyjak combbol időpont az egyetlen, amikor a szervezet nem zsírként raktározza a gyors szénhidrátokat, hanem egy az egyben a sejtekbe szállítja, és ott használja fel.

gc- 1 zsírégető

Edzés utáni turmixban tehát mehet nyugodtan g szőlőcukor, vagy Vitargo. Az alábbi táblázatban néhány étel GI-je karcsúzza le a hátát, sok féle GI táblázat van, és sokban eltérőek az adatok, de ez a táblázat nagyjából behatárolja, hogy néhány étel melyik kategóriában van. Ügyeljünk, hogy a szénhidrát bevitelünk nagy része az alacsony, illetve közepes sávba essen, hogy minél kevesebb zsír lerakódása mellett tudjunk izmot felpakolni.

gc- 1 zsírégető

A magas kategóriából a gc- 1 zsírégető rizs, és a fehér rizs, amit igazából fogyaszthatunk mi.

Érdekescikkek