Karcsúsító izmos karok,

5 gyakorlat és végleg búcsút inthetsz a karhájnak! - Ripost

Ha nem akarsz nyáron is hosszú ujjúban járni, ideje belekezdeni a súlyzós edzésekbe.

Hogyan kell gyorsan fogyni karok és vállak

Könnyű belátni, erre miért van szükség. A bőr mérete ugyebár adott, ezt kell megtölteni izommal. Nem kell aggódnod, hogy hatalmas muszklikat növesztesz, a most bemutatott gyakorlatok szép szálkás izmokat építenek, és feszesítenek.

karcsúsító izmos karok menő karcsúsító

Most használjuk legtöbbet a súlyzókat, amiket az előző számokból már jól ismerhettek. A mi súlyzónk nem más, mint egy félliteres műanyag palack vízzel töltve.

Kapcsolódó cikkek

Aki úgy érzi, hogy többet bír, víz helyett töltheti homokkal, az igazán jó formában lévőknek pedig zsírégető latte apró kavicsokat javaslom.

Ha előveszd az előző két számot, akkor a mostani három gyakorlattal együtt már egy komplett, minden izomcsoportot érintő edzésterved lesz, amit végezhetsz egyvégtében vagy váltakozva, egyik nap az egyik izomcsoportot megcélozva, másik nap a másikat.

Te osztod be, az időd függvényében, lényeg, hogy nyárra csúcsformába hozd magad. Búcsúzz el a lötyögő felkartól! Keress egy széket, amelynek az ülőrésze legalább térdmagasságú, és ülj le.

További cikkeink a témában

A kezeddel támaszkodj meg a tested mellett, a kézfejek nézzenek előre, lábaid legyenek előtted a talajon, térdek behajlítva. Nyújtsd ki mindkét karodat, testsúlyodat tartsd meg és döntsd előre, úgy, hogy a feneked a levegőben legyen. Most hajlítsd be a könyöködet, felsőtestedet engedd le egész közel a talajhoz, majd a könyök nyújtásával emeld vissza. Ez a gyakorlat a felkar alsó részét, vagyis a tricepszet feszesíti, szálkásítja.

karcsúsító izmos karok fogyás boca raton fl

Csinálj belőle öt, pihenj 2 percig, utána még egyszer ha jó formában vagy, még kétszer ismételd meg. Szép kar és dekoltázs Fogd meg a súlyzóidat! Állj kis terpeszben, behúzott hassal, egyenes háttal. Karodat emeld fel oldalra vállmagasságig, a könyököd hajlítsd be derékszögben.

A mell előtt lassan mozgatva a karcsúsító izmos karok érintsd össze a két könyököd, majd térj vissza a kiinduló helyzethez. Fontos, hogy akkor se engedd lejjebb a hajlított karodat, amikor összeérinted a könyököd, hanem végig vállmagasságban legyenek.

karcsúsító izmos karok 3x karcsúsító teljesítmény japán lingzhi

Nagyon összetett gyakorlat, amely egyszerre formálja a vállat, a mellizmot és a kart, az eredmény pedig igazán látványos. Csinálj belőle háromszor húszat, közte rövid pihenőidőkkel. Formás, feszes bicepsz Klasszikus bicepszgyakorlat következik a súlyzókkal, amit jól ismersz már.

Ma van Márta napja!

Lehet, hogy egy karcsúsító izmos karok unalmas, de ez a leghatásosabb módja a felkar formálásának. Alapállás, mint eddig. Szorítsd a karodat az oldaladhoz, és könyökhajlítással emeld a súlyokat egészen a válladig, majd engedd vissza. Fontos, hogy lassan, de folyamatosan végezd a gyakorlatot, mert így hoz látványos eredményt.

karcsúsító izmos karok súlycsökkentő erdő

Csinálj belőle kétszer húszat- harmincat! A témáról bővebben a Nők Lapja Egészség magazin márciusi számában olvashatsz!

Érdekescikkek