Zsírégetés elmélet. A hatékony zsírégetés elmélete és számításai

Zsírégető elmélet

Mindannyian tónusos testre vágyunk. Ennek nem mindig hiúságunk az oka, hiszen van, aki egészségügyi okokból és van, aki sportteljesítményén javítana alacsonyabb testszírszázalékkal.

Mai írásunkban megkíséreljük a lehetetlent és egy írásban tömören foglaljuk össze a hatékony zsírégető táplálkozás elméletét. Zsírégetés és az anyagcsere A testzsír a negatív-energiaegyensúly elérésekor csökken, azaz akkor, ha kevesebb energiát viszünk be, mint amennyit elhasználunk.

Zsírégetés elmélet, WOW0821240209BLCLJLLLML

Ez így nagyon egyszerűen hangzik, de van több buktató is, ami miatt igazán nehéz jól csinálni. A drasztikus fogyókúrák és a rövid életű táplálkozási irányzatok is gyakran ezek miatt ítéltetnek kudarcra. Az első nagy buktató az alapanyagcserében rejlik.

Az alapanyagcsere-mennyiség az a kalóriamennyiség, amit az egész nap folyamán akkor is elégetünk, ha semmit nem csinálunk, azaz a nap 24 órájában fekszünk. Ez alapvetően az az energiamennyiség, ami a szervek működéséhez szükséges, egyszerűen ahhoz, zsírégetés elmélet lélegezz és gondolkodni tudj és az élettani funkcióid működjenek.

Tények és tévhitek a zsírégetésről

Az alapanyagcsere-mennyisége mindenkinek más. Befolyásolják genetikai tényezők, az életkor, testtömeg, magasság, ideális súlycsökkentő tőkehal korábbi életmódod is nagyban befolyásolja, de még olyan környezeti hatások is, mint pl.

Teljesen átlagos, egészséges 30 év körüli férfiak estébennőknél kalóriát jelent. Ennyi táplálékot kell bevinned ahhoz, hogy élhess, de mindehhez hozzájönnek a fizikai aktivitás során felhasznált energia is. A ma leginkább elfogadott számítási szerint nemenként 3 korosztály alapján számolhatunk, zsírégetés elmélet az alábbi képen szemléltetünk. Ahhoz, hogy a teljes energiaszükségleted megtudd az alapanyagcsere értékéhez hozzá kell adni a fizikai aktivitás során elhasznált energiát.

Fizikai aktivitás minden tevékenység, ami valamilyen dinamikus, vagy statikus erőkifejtést igényel.

  • A hatékony zsírégetés elmélete és számításai | Clean Eating HU Zsírvesztés elmélet
  • A hatékony zsírégetés elmélete és számításai Zsírégető elmélet
  • Zsírégetés elmélet - ZSÍRÉGETÉS – Panhellen
  • Kastély szikla fogyás
  • A hatékony zsírégetés elmélete és számításai Zsírégetés elmélet.
  • Szerencsejáték, hogy lefogy
  • A hatékony zsírégetés Az igazság a zsírégető zóna elméletről Makrotápanyagok és az időbeli elosztás Maradjunk az aerob zónában Zsírégető zóna vs.
  • Zsírégetés elmélet, Tippek fogyás utazás közben

A könnyű fizikai aktivitások, mint a számítógép használat, vagy az autóvezetés mintaemberünk számára óránként kb. A kicsit aktívabb tevékenység, mint pl.

  • A hatékony zsírégetés elmélete és számításai, Ideális zsírégetési arány Zsírvesztés elmélet
  • A hatékony zsírégetés elmélete és számításai | Clean Eating HU
  • Zsírégetés elmélet, Zsírégető elmélet, Edzési tévhitek • Fitnesz • Egészség • Reader's Digest
  • 43 éves nő lefogy
  • Zsírvesztés elmélet Még pár gondolat a kardióról A fogyás során a cél a gyakorlatok "hatékonytalansága".
  • Enni tiszta fogyni megelőzés
  • Ennek nem mindig hiúságunk az oka, hiszen van, aki egészségügyi okokból és van, aki sportteljesítményén javítana alacsonyabb testszírszázalékkal.
  • Tények és tévhitek a zsírégetésről | upcdirectreseller.hu

Ha pedig kemény súlyzós, vagy állóképességi edzést végzel, akkorférfiaknál akár kcal fölé is ugorhat, amit egy óra alatt elhasználsz. Tehát, ha Te egy átlagos testalkatú harmincas férfi vagy, aki könnyed szellemi munkát végez napi 8 órában, valamint napi kb. Bonyolítja a dolgot, hogy ha már egy ideje diétázol, akkor anyagcseréd hajlamos lassulni.

  1. Hogyan lehet ilyen gyorsan fogyni
  2. Kövér joe fogyás
  3. Fogyni lipitor
  4. A hatékony zsírégetés elmélete és számításai - Zsírégetési elmélet
  5. Töretlen színészek fogyás
  6. Plymouth fogyás

Drasztikus fogyókúrában alapanyagcseréd is csökken és az elhízásra való hajlam ezáltal is emelkedik. A kezdeti eredmények után ezáltal komoly visszaesés várható és aki ezután is erőlteti az elhibázott fogyókúrát az jó eséllyel teszi tönkre az anyagcseréjét.

Ezt nevezik jojó-effektusnak.

Zsírégetés elmélet. Nem csak fogyókúrás mítosz a zsírégető zóna

Tehát az nagyon fontos, hogy zsírégető diétában is rendszeresen táplálkozz. Makrotápanyagok és az időbeli elosztás Sokszor leírtuk már, hogy a Clean Eatingben alapvetően nem számolunk kalóriát. Akkor miért példálóztunk eddig azzal? Azért mert a testünk energiafelhasználását így érthetjük meg.

Zsírvesztés elmélet. Alapjel elmélet fogyás

Viszont ha csak kalóriát számolunk könnyen előfordulhat, hogy mégsem fogyunk, vagy épp nem úgy alakul át testösszetételünk, ahogy szeretnénk. Az egészségünket szintén nem kalóriákból nyerjük. Ne higgyük tehát, hogy önmagában elég a kalóriadeficit. Amit sokkal inkább fontos néznünk, az a makrotápanyag-összetétel. Mindegyikre szükség van, nem szabad kizárni a szénhidrátot, mint ahogy sokan állítják.

A hatékony zsírégetés elmélete és számításai

Azonban mindháromnak vannak egyszerűen fogalmazva jó és rossz fajtái. Zsírok közül a telített zsírokat nevezzük rossznak.

Ezek a szobahőmérsékleten szilárd zsírok, melyek főként zsírégetés elmélet eredetűek.

zsírégetés elmélet

Ellentétben a kifejezetten egészséges esszenciális zsírokkal ezek akár zsírégetés elmélet elhagyhatók a táplálkozásból, de kivétel is van: ilyen a kókuszsír. A szénhidrátok esetében a felszívódási sebességük, illetve az általuk okozott inzulinreakció mértéke, amit fontos megnéznünk.

Zsírégetés elmélet. 2. Mikor és miért fogyhatunk?

A glikémiás index érték ezt mutatja meg. Diétában a magas GI értékkel rendelkező ételeket érdemes elhagynunk. De fontos megjegyeznünk, hogy mindennek az alapja egy hiányos elmélet, ami csak a szénhidrátban gazdagabb ételek mérésére szolgál és nem veszi figyelembe a zsírok hatását. Sokan nem tudják, de a fehérjék között is vannak olyanok, amiket zsírégető diétában jobb elhagyni.

zsírégetés elmélet

A fehérjék biológiai zsírégetés elmélet ugyanis eltérő. Ha alig hasznosuló fehérjét fogyasztunk, akkor az üres kalóriaként jelentkezik. Részleteiben a cikk terjedelme miatt nem tudok belemenni, de pl a Clean Eating életmódprogramban sokat foglalkoztunk a kérdéssel.

Elsőre soknak tűnhet a szénhidrát, de ne aggódj 6 részre elosztva nem túl nagy adagokat fogsz enni és erre még éppen szükséged lesz. Nagyon fontos még az időzítés!

zsírégetés elmélet

Az esti táplálkozás témakörének több cikket is tudnánk szentelni. Bonyolult biokémiai folyamatok történnek este, ilyenkor történik az izomépítés és sok hormonális folyamat is.

A LEGJOBB EDZÉS ZSÍRÉGETÉSHEZ

A zsírégetés tekintetében azt kell megértened, hogy amikor alszol szervezetednek alig van szüksége energiára. Az ilyenkor felhasználódó kalóriák nagyobb arányban raktározódnak testzsír formájában.

Érdekescikkek